woensdag 27 juni 2012

Hallo

Hee,

Net aangekomen bij het dac. Ik heb gisteren een fikse wandeling gemaakt naar en door Zuid dit vind ik heel fijn. Nu gaat ik een peukie en bakkie doen daarna ga ik proberen een goeie blog te schrijven. Weer hee! volgende week neem ik een nunchaku en een bo mee. Dan gaan we een filmpje maken waarbij ik beweeg met die objecten. Gisteren was ik betrokken bij een rechtzaak waarbij moest worden bepaald of ik een rm met gedwongen opname zou krijgen. Dit maakte mij vooral angstig omdat ik in geen geval pillen wil slikken. Ik alweer plannen om de plek waar ik nu verblijf te verlaten om pillen slikken te verkomen. Die rechtzaak heb ik gewonnen. Fijn! Nu mag ik hier in rotterdam in bw kapiteinsbuurt blijven proberen om met beperkingen om te gaan.
Bij deze wil ik dit medium gebruiken om contact te zoeken. Graag zou ik iemand willen ontmoeten die mij wil ontmoeten. Ik hou van activiteit: wandelen bijvoorbeeld misschien weet jij wat om te doen.Gezelschap is het belangrijkst. Lees je dit en wil je met mij tijd door brengen. Mail mij dan naar: ataka3@gmail.com ook zou ik het erg leuk vinden als je reageert op me blogs of me wat schrijft.
bij deze een interview met een prachtige bron van inspiratie:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten