donderdag 22 maart 2012

Dagboek

11-3-2012 23uur
vandaag een klote dag zonder alcohol en at me dus helemaal vol.
Zoals brood met pasta,rijst met gebakken spitskool,drop,pepermunt+stroopwafel!
Scheetjes bak moet weer verschoond worden,denk ik en m'n poes denkt dat volgens mij ook helemaal.
Elke keer drama's met haar voor en na de bak.
ik schenk nu weer even mangothee in,ditmaal met zoetstof,waarvan je volgens de vader van mijn dochter kanker van kunt krijgen!
Moet nu volgens mij nuchter zijn na mijn laatste medicijnen van 22uur.
Heb toch een appeltje op+drop+1 stroopwafel+mangothee+zoetstof!
Scheetje eet nu van de Felix,Oeh, wat een kat!
Scheetje is nu 2 dagen zo'n beetje aan de diaree,Ze krijgt even geen koffiemelk meer
Het is nu bijna nacht Kleine Scheetje speelt met een veter uit mijn gymschoen.
Die gymschoenen rood en zwart kreeg ik van Netty, nu samen met Jolanda m'n beste vriendinnen. Groetjes en slaap lekker. Catwoman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten