woensdag 7 maart 2012

Humor

Hee mensuh!,
Lekker aan het jongleren de laatste tijd. Krijg er wel een beetje last van mijn nek van. Met jongleren kan ik me goed bezig houden. Soms krijg ik er een beetje genoeg van en andere dagen kan ik me er uren mee zoet houden.
Tabak ben ik nu al anderhalve dag mee gestopt. Met tabak stoppen lijkt me een wijs plan ik heb namelijk nog al last van oude en nieuwe spataders en ik wil niet graag onder het mes.
Ik ben op sommige momenten erg goed om humor te houden met mezelf dan lach ik me rot om me eigen en komt er een hoop bizarre, ziekelijke en vreemde humor in me op, een soort van zelfspot. De realiteit is minder leuk. Gelukkig heeft alles in het leven een reden, een uitspraak die ik graag aanhaal vooral als ik weer eens "slechte en/of stomme" dingen heb gedaan.
Bij deze nog wat prachtige muziek:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten