woensdag 29 augustus 2012

magic spulletjes


P1020082
Eerste stuk over mijn boek en mijn verkoop spulletjes.
mijn spulletjes en mijn bestand gaat meer over een speciaal super geluk met magische spiegels en magische
buda' s .Deze spiegels en buda's horen bij elkaar en is een pakketje om heel veel in je leven mee te beleven.
Doordat je heel veel met deze magische spulletjes kunt beleven kunt u via supervisie heel veel waarzeggerij
te voor schijn toveren.Doordat deze pakketjes via supervisie werkt gaat het eigenlijk via een droom om waarzeggerij 
te vervullen Omdat ik heel veel geluk aan mensen wil brengen wil ik ook liefde brengen met mijn droomwerkelijkheid 
pakketje.mijn werkelijkheidsbesef pakketje.mijn pakketje is zo magisch dat het alle omstandigheden problemen in je leven met een automatisch geluk kan toe treden in alle levens omstandigheden,zelf liefde en bescherming.
Als je je liefde sneller wilt vinden dan maak je snapvingers bij je spiegeltje 20 keer en je wens zult uit komen.
Bij bescherming bijvoorbeeld komt precies het zelfde voor om 20 keer snapvingers te maken en je bescherming komt in vervulling.om een speciaal automatisch super geluk te maken in je leven maak je ook snapvingers voor.
om je pakketje in supervisie die je kunt kopen kunt u voor het slapen gaan en ook wanneer je al hebt geslapen en daarna bent op gestaan.Dan kunt u een wensen dat u gody greg santana de schrijver u dit pakketje geluk aan gebid heeft en geluk en beschermt en werk kunt geven bijvoorbeeld tijdens slapen en opstaan bedoeld de schrijver ik gody greg santana waarnneer u het heeft gekocht Ik heb twee pakketjes die met geesten magic te maken heeft dit pakketje hierboven op de foto heeft te maken met een ziel geest buda 's in een spiegel.De ander pakketje dus de tweede is ook heel exclusief
en heel mooi om te doen omdat er een ritueel bij hoord  die veel meer te maken hebt met rijkdom en een heel speciaal super geluk die voor ook met automatisch geluk te maken heeft. Dit tweede pakketje heeft meer te maken met meer rijkdom van een geesten graf met een schatkist en spiegels dit tweede paketje heb ik nog geen foto van maar is wel interesant en werkt via supervisie dus de rijkdommen via een droom bekijken en alle twee pakketjes is daarom om via een droom dus supervisie je droom waar te maken dus ook om deja vu te maken.Dit tweede pakketje waar ik verder op in ga 
is daarom heel speciaal om via supervisie werkelijkheidsbesef en werkelijkheden te maken.alle twee pakketjes zitten geloofings gaven in en is daarom heel speciaal en exclusief om met hypnose te toveren.
Er zijn verschillende hypnose geloofsbeleving dus ook geloofings gavens met deze twee pakketjes ik veel voorbeelden geven maar niet allemaal.Ik ga jullie nu een aantal voorbeelden geven:blij,mooi, rustig ,wijsmaken,regelen,overtuigingskracht,enz.Dit allemaal heeft met geloofings gaven te maken en daarom nog veel meer gelovingen.In het graf van het tweede pakketje zijn verschillende spulletjes omdat ik nog niet alle spulletjes heb op genoemd zal ik dat nu doen.Ik vind dat ik dit heel mooi en netjes heb uitgelegd en zou graag jullie mensen willen helpen met mij pakketje mijn telefoon nummer is 0640462653 en mijn email adres is g.bird@live.nl mijn buda en spiegel pakketje kost 150 euro mijn graf met met een geest kost 600euro als je een huis met tuin hebt er is trouwens nog een derde pakketje waar ik niet veel over ken vertellen omdat je er mee naar de leger kan gaan of detective mee worden of fbi agent omdat het een waarzegger xbox is waar mee je bijvoorbeeld goud  bergen diamanten olie en enz mee kunt vinden met de waarzegger xbox via supervisie  dus wat ik al uit legde via een droom er is komt ook een xbox boek uit en de twee ander pakketjes maar meer over xbox de prijs is duur omdat er leger hoofd prijzen zijn van een moord van 1miljoen. de xbox kost 1200 euro en is takties   vanwege dat je er mee kunt gaan verdienen hoe je er mee moet omgaan word in mijn boek verder uitgelegd.mijn als u wilt betalen kan dat om mij te bellen en van te voren te betalen en u pakketje of xbox word klaar gemaakt met magic spulletjes dus weer mijn telefoon nummer dat is 0640462653 ik hoop met spoed van jullie allemaal te horen gody greg santana schrijver.tot ziens. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten