woensdag 20 maart 2013

paranormal licht in jouw ?

zo was ik bhet niet meer zeggen dat all is meer voor de tijd beter te worden zo goed is het meteen laten heebn and zoals ik daar na laten merken wat verscheel is het laaten liggen in jouw wat pain voel je als ij been de engst te leeef met elkaar goed te vinden  treffen lang chaos daar is iets mis mee hoe hed ik de gevoel dat je koden leeren van iemand wat tijd heb je om je zelf laten meer beter te maken zo lang heb ik niet laten weten of merken wat ik heb de gevoel voor daar is als hebben laten merken hoe groot is het met meer de delen van hoe je ontwikled laten misschien nooite meer kan jouw helpen daar is the groot moiete om te laten mensen zo lang te laten leven maar wat denk je als iemand nooite laten jouw merken ho groot de kans dat je heb kans om meer te doen laten je zelf merken hoe de wereld laten jouw ook een dag groot maar daar laten ik meer zo helpen laten we zien wat je hebben nooiete laten zetten oms ik zeg wat hoe moet het nu in deze werled

Geen opmerkingen:

Een reactie posten