woensdag 4 januari 2012

!?!

Ik ben vrij!
Als je vrij bent maak je fouten.
Ik ben vrij!

Als je vrij bent mag je keuze's maken.
Ben ik vrij?

Soms vraag ik me af of ik vrij ben.
Dan komt de vraag wat de redenen zijn dat ik niet vrij ben.
Duizenden redenen kan ik bedenken.
Duizenden redenen die me niet helpen bij een vraag: Waarom.

Toen ik negentien jaar oud was kreeg ik naast de naam die ik bij mijn geboorte heb gekregen de naam Schizofreen. Nu zijn er mensen die mij middelen willen geven die ik niet wil gebruiken. Het gaat zelfs zo ver dat ze mij op willen sluiten als ik mezelf niet in mijn reet laat spuiten.


Met betrekking tot dit stuk wil ik refereren aan Feel No Way van Peter Tosh:







2 opmerkingen:

  1. @Atta: Hai Atta, dankjewel voor het delen van je verhaal. Ik heb thuis nog naar de songtekst ‘Feel No Way’ geluisterd. Je verhaal en de muziek hebben mij geraakt. Ik vond het erg leuk dat je bij het bloghuis aanwezig was. Tot de volgende blogontmoeting.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor het bloghuis.

    BeantwoordenVerwijderen