woensdag 11 januari 2012

Wordt vervolgd

Hoi mensen!

Ik wil bij deze wat kwijt over mijn verleden. Veelal feitelijk wil ik het opschrijven. Vergeef me enige persoonlijke interpretaties.



Atta Geboren 1983. Een broer: Niek geboren 1981. Ouders Carien en Mark Gescheiden voor geboorte. Alle drie tot op heden in leven. Atta opgegroeid in Oude westen. Basisschool de Blijberg. Middelbare school veel "spijbelen'' en blowen. Op mijn negentiende heb ik mijzelf een aantal keer door mijn linker neusgat geschoten met speed. Totaal heb ik deze chemische substantie in mijn leven 8 gelegenheden tot mij genomen en 3 keer coke. Op mijn negentiende ging het echt fout met de speed. Op een avond had ik een zakje bemachtigt. Dit leidde tot 2 slapeloze nachten en een arm in het gips. In de komende zomer bemachtigde ik ook wegens problemen thuis een kamer in mijn favoriete kraakpand. Hier woonde ik met drie aardige mensen en de hond van mijn dromen Jacky. Matties gingen toen een leuk buitefeestje geven. Ik mocht van de partij zijn als fruitverkoper. Helaas had ik toen ook weer een heel zakje speed bemachtigd. De rotzooi bleef nog lang in mijn (linker) holtes rotten. Ik ging toen werken op de parade met deze verwonding in mijn holtes. Ik snapte er weinig meer van. Uiteindelijk liep het zo uit de hand dat een vriend van mij me is komen ophalen uit Amsterdam..... Word vervolgd...!

Graag wil ik nog wat muziek delen:
Peter tosh!

Culture Why??

The Gladiators

Tracy Chapman for who?

Bunny Wailer ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten