woensdag 2 mei 2012

straling

we moeten alsmaar sneller  ,   de tv de radio het is een grote stroboscoop de ene flits na de andere flits
ik steek nog maar een sigaret op ik mag niet naar buiten dat mag niet van de mensen  want ik ben chronisch
verdacht net als chronische schischofrenie  nog een stoer dvdtje  op al die straling  de mobiel gaat nog meer
straling ik praat waar wordt er dan gepraat ja op de tv  natuurlijk  even nog naar alle roddels op rtl  bouleverd
kijken.
ik geloof dat ik psychotisch wordt.heel de dag voor de tv Rupert pupkins ikwil een showbizzmaster worden
willem ruis willem ruis willem ruis  jan komt binnen  de hippie bioloog het woodstockavontuur was toen echt
Vietnam en provos  nog een rookbom en krakers  de me komt eraan  jan vlucht snel een cafe binnen er  staat
een muziekje van de doors op  jan steekt een jaren zeventig joint op  de bom valtnooit  de vietnam veteranen
met hun traumas  gelukkig heb ik een vriendin hells angels erbij het simplistisch verbond  door de bocht
gerrit zij ik rookte twee pakjes per dag  mag ik ook studeren wat wilde je  dan studeren  ik wilde militair worden is dat het enigste wat je ken  ja dat klopt .het korps commandos  ? lekker in de vietnam helikopter
achter de linies iksta opscherp ik denk nog even aan m,n meid ze geeft om je  allemaal uit de helicopter  we
vormen een team mama . we held de day they held the night  gewond wordt ik afgevoerd  een antipersoneelsmijn m,n voet ligt eraf grapje vn de vietcong schoften vuile schoften .je gaat het redden mike
the years fading away ik ben oud geworden goodbye saigon het is laat en donker geworden ik doe de tv uit
het is stil ik ga slapen salut paraplu.

1 opmerking:

  1. De televisie, het geweld, dat zijn wij niet.
    Beter afstemmen op een positiever kanaal.

    De lucht is zwanger van alle opgekropte negativiteit en innerlijke strijd.

    Maar zelfs aan de afgrond bloeien nog bloemen,
    transformerende de humus van nijd,
    naar ErePrijs.

    BeantwoordenVerwijderen