woensdag 16 mei 2012

ultravox

het was een dag in september ron pakte het pakje sigaretten het was een filter dat is gezonder nog even een hoestbui  en een bak koffie aargh ik moet  overgeven zo in de toiletpot  (in een discotheek zag ik van de week)
is alles klaar hup naar de militaire kazerne ron doet daar vrijwillegerswerk in de  kantine ron stapt de tram uit
verrek ik struikel  bijna over een bananeschil  ron loopt het terrein van de kazerne op oeps er komt een militair aan RON! even gespannen  NEEEEeee! hij spuugt naar me .ik krijg nu een beetje pijn op de borst!ron stapt de kantine binnen JOOOOO!!!!! RONNIE  ronnie RONNIE!  ron loopt snel naar de asbak er ligt nog een peuk in . steek die peuk maar lekker op ron ron werkt in de kantine maak de biertap maar klaar MAG IK
EEN BIERTJE RON!ikben net begonnen man  RON een biertje opschieten!HEAH!!ja meneer NU ken ik je weer rontje RON!!uuuhhhheh RON zeg PLEASE!! please  Ron bedankt voor alles ron doet nu maar een kaassouffle in de frituur na een dag werken in de kantine stapt ron  uitgeput op de tram  de tram gaatrijden het
regent buiten op weg naar zijn flatje in Ommoord hij denkt aan zijn plantjes die moet hij nog water geven
ron stapt zijn flatje binnen  karel de poes is blij dat ron weer thuis is ron pakt een kussen en gaat op de bank
liggen hij zet het liedje de vlieger van andre hazes op ik neem straks wel koffie denkt ron en valt in slaapde avond valt in een auto in de verte Ron slaapt morgen weer een nieuwe dag dag allemaal!
salut paraplu


Geen opmerkingen:

Een reactie posten