woensdag 12 september 2012

Dieren

Hee luitjes,

Als eerste wil ik alle rotterdammers bedanken voor alle liefde. Met name alle kinderen in Bospolder en Coolhaveneiland.

Ik heb net een filmpje geschoten in dit filmpje zie je mij bewegen met geluiden. Dit concept heb ik vaker gebruikt en heb ik o.a. andere gebaseerd op de shaolins grandmaster text. De shaolin gebruiken de inspiratie van dieren om hun vechtkunsten te leren.
Ik ben me er van bewust dat dit filmpje een beetje raar overkomt (fysiek zit ik niet zo lekker in me vel als een paar jaar geleden) doch hoop ik dat het concept duidelijk wordt, een concept waar ik in geloof.
Ik heb ook nog een jongleerfilmpje geschoten waar ik niet echt tevreden over ben net als me nunchaku en bo filmpje maar wat ik toch wil delen.


En ook nog een prachtig nummer van Otis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten