zaterdag 22 september 2012

muziek

Hoi allemaal,

Ten eerste wil ik vertellen wat het bloghuis voor mij is en doet. Bloghuis is voor mij een positieve dagbesteding. Vooral belangrijk voor mij is dat ik onder de mensen ben op dac buuf en co. Zijn altijd lieve mensen. Ons bloghuis wordt begeleidt door Thann-Tam. Thann heeft altijd een intelligent luisterend oor die mij vaak duidelijker doet denken (iets wat ik vaak goed kan gebruiken). Bloggen is voor mij een goeie manier om mezelf een beetje beter te begrijpen. Ook vindt ik het leuk om me blogs te lezen en te zien dat ik verander en leer. Het is een beetje een dagboek voor mij. Ook vindt ik het leuk om te denken dat mijn blog wordt gelezen. Ik vindt het ook confronterend en soms beschamend om mezelf terug te lezen en te zien. In plaats van een mooie ontspannen dans heb ik laatst bijvoorbeeld een filmpje geplaatst van een opgejaagd dier. Wat een qausimodo denk ik dan en die gespannen trekken op mijn gelaat en die dikke ader op mijn keel. IJdeltuiterij!? Zo kom ik mezelf een beetje tegen. Dus ik blijf gewoon een beetje me ding doen op me blogje.


Ik ben nu bij moeder. Straks ga ik een zakje weed halen. En daarna ga ik schoon maken. Vanmiddag ga ik naar bw onderdak om te genieten van samen zijn en muziek.


1 opmerking:

  1. Hai Atta,
    Wat leuk dat ik je blog net lees, voordat ik de deur uitga. Dankjewel voor je compliment. Het doet me goed om te lezen over wat AC Buuf en Co en het Bloghuis voor jou betekent.
    Ik lees tussen de regels door een hoop eerlijkheid en openheid die je verder lijkt te brengen. Het zijn eigenschappen die ik ook graag voor mezelf gebruik om verder te kunnen groeien.
    Ik kijk uit naar je volgende blogs. Tot over een paar weken, Atta!
    Hartelijke groetjes,
    Thanh-Tam

    BeantwoordenVerwijderen