woensdag 3 oktober 2012

Katching?

Ben weer bij het bloghuis.
Zal ik moeten sterven als een achterlijke oude rukker? Is dit helse verschrikkelijke leven dat ik elke dag weer door moet maken alles? Elke dag weer moederziel alleen in mijn vieze kamertje depressief manisch en hondsdol. Op een plek waar ik woon met 22 mensen en 10 mensen die af en toe langskomen om te logeren. 10 mensen die vaak vanzelfsprekend als baas worden gezien. Mensen die voor hun werk elke dag met een glimlach (jah bless) dure chemische pilletjes aan mensen verstrekken. Dezelfde mensen die smorgens geen glaasje melk of sap in de koelkast vinden. En ik wil wedden over het algemeen minder gezond te eten "krijgen" dan de gemiddelde loge. En wat nog erger is minder invloed uit kunnen oefenen op wat ze eten dan mensen met meer financiele vrijheid. Mensen die vaak eenzaam in een klein rotkamertje leven. Vorige jaar heb ik persoonlijk mogen meemaken hoe het is om in een koude bw te slapen. Hier heb ik weinig aan overgehouden. Behalve het gevoel dat ik nog slechter wordt behandelt als een aap. Ik heb in kraakpanden van kou mogen genieten daar koos ik voor. Afgelopen winter heb ik vaak meerdere keren op een dag bij een persoon om een sleutel moeten vragen om de cv te resetten. Vaak in een ijskoud huis thuisgekomen. Vaak uit me bed gebrand of gevroren. Iets wat ik vele malen in vele staten van zijn heb (proberen) duidelijk te maken. Dit mocht allemaal niet baten. Dus had ik op een gegeven moment krijg dan allemaal de koude vrieskou K. Ach ja ga dood Atta! Get a job! OFZO?
Ik vind het naar om te zien dat huisgenoten pillen krijgen in plaats van gezond te eten. Pillen krijgen en geen fysyotherapie. Pillen in plaats van etc. etc. etc. Gelukkig is er nog geen pillenautomaat maar worden de pillen uitgedeeld door mensen die dagbesteding beleven in de buurt van mijn woonplek.
Persoonlijk heb ik vele nare ervaringen met pillen. Ervaringen die ik steeds weer bevestigd zie in mij zelf. De laatste blackout bijna dood ervaring met dat gif was ook weer geen pretje. Ja het is moeilijk in te zien dat "mensen" mij liever dood willen zien. Het wordt dan weer gemakkelijk om mezelf en anderen mensen die pillen krijgen voorgeschoteld als verschrikkelijke monsters te zien. Die dan dus uiteraard dood zouden moeten.
Wat chemische rotzooi in vaten gooien en Katching. Zo makkelijk lijkt het. Ik denk dat de spiritueele vaders en moeders van antipshychotica andere "agendapunten" hebben. Macht!
Dit is een beetje een herhaling van vorige blogs. Weer even een simpele kijk op moeilijke vragen.
Een klassieker:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten