dinsdag 30 oktober 2012

tikken

HEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!

Gaat weer effe lekker tikken. Ben lekker bezig. Heb nu een eigen keuken dus ik moet nu mijn eigen boodschappen doen. Dit betekent dat ik wat meer verantwoordelijkheid heb om gezond te eten. Lastig hoor ik kon eerst elke dag om 6 uur uit me bed komen strompelen en gezelig aan tafel gaan zitten om met vrienden een goeie maaltijd te nuttigen. Nu mag ik voor mezelf koken.
Ik heb sinds kort wat avondbesteding. Vanavond ga ik voor de derde keer badminton spelen. En aanstaande donderdag ga ik voor de tweede keer boksen. Gisteren heb ik een enorme wandeling gemaakt. In een moskee ben ik geweest ook had ik een leuk mutsje gevonden dat ik kon gebruiken want het was niet warm. Bij een tante heb ik een lekker kopje thee gedronken wie ik een leuk miniatuur schilderijtje heb gegeven gemaakt met viltstift.

Na een hele wandeling kwam ik bij het gerechtsgebouw waar ik mocht getuigen. De advocate had mooie blauwe ogen. De rechter vond ik ook prachtig en bij de receptie was zo een mooie vrouw met wonderschone ogen. Ik kon goed me verhaal kwijt. Graag wou ik dat er niemand werd genaaid.

Na mijn getuigenis ben ik door de regen weer naar huis gelopen waar ik gelijk bezoek mocht ontvangen van papa. Morgen ben ik jarig veel plannen heb ik niet behalve dan misschien 1 dikkere joint.
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!      
          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten