maandag 1 oktober 2012

curley

Ben nu op klus en werk. Al een rustige ochtend achter de rug. Strakjes gaan we eten en dan neem ik even pauze van dit schrijven. Ik ben met een levensgrote pop bezig die o.a. gebruikt kan worden om lekker tegen aan te schoppen en slaan. Ik hoop dat ie deze week nog afkomt. Ik ben de laatste tijd een beetje lui weinig wandelingintjes, ik zit een beetje in mijn kamer te genieten van muziek. Daar staat tegenover dat ik lekker bij klus en werk bezig ben waar ik veel voldoening uit haal. Nu gaat ik eten. Zo dat zit er weer in. Nu mag ik hier bij k en w nog wat tijd doorbrengen voor dat ik weer lekker thuis kan zitten luieren, Heerlijk! Ik voel dat ik savonds wat meer dagbesteding nodig heb. Ik denk bijv. aan een leuke badmintonclub het gaat vooral om sociaal samenzijn. wil jij wat gezeligs met mij doen bij deze nogmaals me mail: ataka3@gmail.com. Ik denk vaak aan feestjes die ik vroeger heb mee mogen maken ik voel dan vaak hoop en dat het goed is. Graag zou ik nog is lekker willen stampen. Harde Bassen in mijn kop!!!! Bij deze wil ik ook uiten wat een fijne tijd ik heb mogen meemaken in BW delfshaven op Coolhaveneiland In Rotterdam!!! Ik ben de laatste tijden verschrikkelijk angstig, paranoide neurotisch geweest. Ik heb tegen heug en meug dikke joints getemd en straffe bakken koffie gedronken shaggies gerookt ook. Ik heb weer een tijd vegetarisch en daarna veganistisch gegeten in 70000 sloten ben ik gelopen waarvan een hoop tegelijk. Dood voel ik me vaak. Heerlijke mooie momenten heb ik ook meegemaakt het lijkt wel of er voor al het slechte weer wat moois is. Nog wat muziek die mij terug brengt naar muzikale tempels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten