woensdag 6 februari 2013

goede kans kreeg je niet

ik ben niet tog open vragen geweest als dan wat ik voel meer voor een persoon daar is moeite in wat wij zien van elkaar daar is een groot overkomen van wat mensen zeggen en bedoelen veel tijd kost wat is meer onzieker voor een persoon die vraag alleen maar vragen wat zeg je tegen dat persoon als ze denken dat het is een qeustie van just verklaren of grezen die mesnen onderzoek voor hun tijd wat bedoel een persoon van wat ze moeten maken van elkaar goed is bedoel voor je and als die je doet zonder voor de kosten van je leven haha grapip grapip oops wat heeft ik gedaan zonder jouw is dat daar een gevoels om hoe wij voel voor wat is a moeite om to doen daar stond een persoon klaar voor als te doen hoe kan ik regeren om dat manier die deze mensen zijn geen gevoels voor niks maar we als kregen hoe groot is de kans dat ze leven kliene zonder heel zonder voor jouw en wie je bent wat moet ik u zeggen tegen een persoon die nooite verstand van niks hoe bregen een mens !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten