maandag 11 februari 2013

iie

morgen rechtszaak.
Mensen bij mama over de vloer.


Ben benieuwd of er eindelijk een eind kan komen aan een onzekere tijd.
heb ongeveer 4 weken geleden een gesprek gehad bij riagg met ook bw luitjes. Het kwam er voor mijn gevoel op neer dat ik in geen geval geaccepteerd werd in mijn recente woning behalve als ik drugs zou gebruiken die ik niet wil gebruiken. Twee weken geleden had ik een gesprek dat precies op hetzelfde neer kwam bij riagg met een iets andere samenstelling mensen.
Drie weken geleden ook naar riagg gelopen om met twee personen te praten.
Ik wordt er moe van.
Erger voor mij ik wordt aan het lijntje gehouden.
Ik heb het geluk dat ik binnen familie huisvesting krijg.
Als dit niet het geval was zat ik nu in buitenland, leger des hells, in een gekraakt pand, onder een brug, gevangen in een kliniek of gevangenis, doodskist ETTTTTTccccccccc, Of nog erger!

Ach tis allemaal soms klote maar ja ik heb ook een hoop leuke mensen (bedoel(toevallig?)niet in riagg) en pietoe ontmoet en ik ben weer wat nieuwe ervaringen.
Ik heb een eiwitpot gekocht om mijn dieet te complementeren want ik eet te veel vet door melk etc. Het is van 100% hennep gemaakt en zitten behalve eiwit veel omega 3 6 en 9 in. Dus ik wordt nog gezonder. Moet em alleen nog even ophalen bij een recente woonplek waar ik nu niet de sleutel van heb. GRRRRRRR






Geen opmerkingen:

Een reactie posten