woensdag 7 december 2011

Poezenplezier

Mijn kleine lieve snorrepoesje zo lief op mijn schoot.
Zij is er haast niet van af te krijgen!
Ik rook wel shaggies als ze op mijn schoot zit, want anders hou ik het niet vol.
Zij is héél lief en ik hou héél veel van haar. Ze zit nu op mijn dekbed zich te wassen, dat schijnt een goed teken te zijn volgens madam de Guise, één van mijn oude buurvrouwen.
Mijn poes heet Scheetje, dat is een rare naam,ja!
De vorige eigenaar noemde haar zo!
Ik schaamde me voor die naam, maar toen ze een keer in paniek was door de hond van mijn buurjongen,schaamde ik me helemaal niet meer voor die naam en ik riep
de hele dag Scheetje, Scheetje, Scheetje-uiteindelijk kwam ze s'avonds weer terug, ik was dolblij.
Zij (mijn poes) heeft nog veel meer beleefd, maar dat schrijf ik een andere keer wel.

Geschreven door Catwoman.

1 opmerking:

  1. @Catwoman: Met veel plezier heb ik je verhaal gelezen. Ik vond het erg gezellig om met je samen te werken. Ik kijk uit naar volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen