woensdag 26 december 2012

Droom...

Beste lezer(S)

Ik denk dat ik het al weet wat mijn droom is. Ik heb er een hele nacht  over na zitten denken. Maar ben er gelukkig uit... Mijn droom is om weer contact op te nemen met me vader. Want ik kreeg gister een telefoontje dat me vader in het ziekenhuis ligt en het deed me wel pijn. Ik ben nu echt bang dat ik me vader kwijt ga raken, Het doet me beseffen dat ik toch om hem geef. Omdat ik al een paar jaar geen contact met hem heb omdat het een jaar of 3 geleden met me slecht met me ging... Meer wil er niet over kwijt want het raakt me echt diep van binnen. Ik ben er nu zelf door aan het lijden dat ik zoveel dingen verziekt heb. Me zus die ook raar doet. Ik heb soms wel eens nachtmerries over wat er op die dag is gebeurt. 4 jaar geleden....

Het enigste wat ik nu te zeggen heb is wees trots op je ouders. Als je eens boos bent op ze probeer het uit te praten Want er komt eens een dag dat ze toch weg zijn. en daar ben ik nu bang voor... Dat ik me Bloed eigen vader kwijt ga raken.

Groetjes Adil

2 opmerkingen:

  1. Beste Adil,

    Wat verdrietig om te lezen dat je vader in het ziekenhuis ligt. Ik heb je stuk gelezen en ik wil je danken voor je openheid over je gevoelens en je droom.

    Je laatste alinea over onder andere ‘trots zijn op je ouders’ heeft mij geraakt. Ik wens je veel kracht met het verwezenlijken van je eigen dromen!
    Groetjes, Thanh - Tam

    BeantwoordenVerwijderen