donderdag 20 december 2012

Nachtje wakker blijven

Beste lezers.

Het is nu midden in de nacht Woensdag 19 op donderdag 20 December van 2012. Ik zit te denken, denken wat ik ken doen. Slapen of wakker blijven. Ik heb soms slapeloze nachten, ik zou echt niet weten waarom, er schiet zoveel door me gedachte heen. Leuke dingen maar ook minder leuke dingen, maar Laat ik het alleen over leuke dingen hebben op me blogsite. Ik denk er wel eens over na om alleen op een onbewoond eiland te gaan zitten om lekker tot rust te komen want ja daar hou ik van. Van Rust om me heen geen mens om me heen. Niks maar dan ook niks, Ik wandel wel eens door de BW heen om te kijken of ik moe word om ver volgens naar bed te gaan. Soms werkt het wel maar soms ook weer niet jammer genoeg. maar soms val ik gewoon om een uur of 3 a 4 uur in de nacht in slaap en dan moet ik er uiterlijk 8 uur er weer uit om me te verfrissen en zo. Normaal als ik Maar 2 uur heb geslapen hoor ik eigenlijk knal sacherijnig te wezen. Maar Dan ben ik haast bijna nooit gelukkig maar want ja ik ben best wel heel actief in gesteld qua gedrag. Maar soms als het me echt te veel word in me gedachte laat ik me oude gedrag zien. Ik vind het best wel knap van me zelf dat ik me dan nog wel ken behreersen want elke keer als ik dat bij me vorige traject deed werd ik er op aangewezen van Jo moet je luisteren je moet je gedrag echt aanpassen hoor. En door dat ze dat zeiden Werd ik nog Bozer want Ja ik was wie ik was Maar hier heb ik gelukkig me plekje gevonden en ken ik wel eens Boos in de ochtend wezen. Maar om op het punt Terug te hakken Van het nachtje wel eens wakker blijven. is ook wel een beetje om zorgen. over een beetje alles, Geld Zaken, En vooral het nog steeds wennen van plek en omgeving waar ik nu zit, al zit ik een jaar. Maar wennen doe ik nog steeds niet want ik schrik me nog wel eens wakker van een dicht slaand deur of Enge geluiden.


Dat was het voor even, ik ga proberen om een beetje te gaan slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten