woensdag 4 juli 2012

IJdeltuit

Hee,

Zondag me kop kaal geschoren. Dat geklooi aan me haar frustreerde. Misschien moet ik eerst me kamer leren opruimen voor dat ik te veel met me uiterlijk bezig ga.
Het blijft lastig allemaal. Ik begin elke dag met een joint ik rook er ongeveer 5 per dag sigaretten rook ik ook en koffie drink ik. Ik probeer deze middelen niet te veel te consumeren.

Ik probeer elke dag goed te bewegen en gezond te eten. Ik ben blij dat ik elke dag weer lieve mensen mag ontmoeten. Ik vind het wel moeilijk om me sociaal te ontplooien. Het zou goed zijn als ik meer zorg zou nemen voor mijn uiterlijk en meer aandacht zou besteden aan nette schone kleding en goeie hygiene.

Ik heb samen met Thanh-Tam een filmpje gemaakt met een Bo en een Nunchaku:



En nog eentje van Elvis:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten