woensdag 11 juli 2012

Wat betekent buuf en co voor mij? deel twee




Ik was bezig vorige keer  met aantal vragen,de wij vorige keer. Ene om de zo paar dagen ,eens om wij hebt gehad  zoals je hebt meegemaakt
gedroomd .zoals ik had vorige keer,  opgemaakt door lieve dames en je participeert met schilderen
dat is ook leuk en je doet mee met dag programma,we ontmoeten elkaar en expressie  door middel van iets op te
schrijven zoals ik nu doe door te schilderen een keer was muziek optreden,  en het was zeer mooie
en niet vergeten het yoga de wekelijks plaats vinden.Je bent bij en het is leuke,en het activiteit,
geve je en goed gevoel,om iets op schrijven.Maar ik wil graag met deze volgend keer verder;Ik vind
leuke bij Buuf en Co te zijn.Het is veel leuk dingen te doen beleven,leuk hoor, en een goede vriendschap. Ho ja ik heb trouwens heb ik ook een facebook en ik vaal vrinden en vriendinen
een goed gaan we met  elkaar. <3..Ik vind fijne om bij Buuf en Co te zijn.
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten