dinsdag 17 juli 2012

Kleptoma Nie?

Eerst even kwijt dat ik blij ben heb de laatste dagen mooie lieve ervaringen mogen delen.

Wilt nu een leuk verhaaltje schrijven over kleptomanie. Toen ik net opgenomen was in de bavo had ik o.a. contact met een lieve man. Deze meneer had een kleptomaniese kant. Voor ik het wist was er een telefoon uit mijn kamer of iets anders. Dit gedrag bracht tussen ons leuke interacties naar boven. Uiteindelijk kreeg ik mijn spulletjes altijd weer terug. Later zijn we nog fijn wezen wandelen en hebben we nog lekker zitten blowen. Foei Atta! ah hell blame peter tosh (sorrie).

De reden waarom ik nu wat schrijf over kleptomanie is omdat er de laatste tijd een paar keer wiet is meegenomen uit mijn kamertje. Het voelt toch een beetje vervelend dat iemand mijn kleine terretoriumpje binnenloopt en iets meeneemt waar ik voor heb mogen lopen. Begrijpen doe ik het ook wel in vergelijking met veel bw-genoten ben ik een rijk man. En van een lekker jointje ben ik ook niet vies. De laatste keer dat ik wat steelde was van mijn moeder. Ze had nog een kadobon onder het voortwendsel daar een boek van te kopen ofzo heb ik die bon gekregen. Toen ben ik als een goeie junk de stad in gegaan om deze om te ruilen voor geld na een leerzame tocht langs een paar winkels wilde een man bij de kassa in de hema de bon wel hebben. Na de bon te hebben geruild voor 15 eu ben ik gelijk naar de shop gelopen wat zoals je misschien al had begrepen het doel was van deze onderneming. Dit treurige voorval is geloof ik een klein jaartje geleden geschied. Sorrie mam....
Toch zou ik wel willen matten met de achterlijke debiel die mijn wierie heb gestolen. Misschien moet moeder me dan ook maar even met een riem toetakelen. A hell moeder is meer iemand van een goeie knuffel. De Dader of daders mogen bij deze een dikke pakkerd en en hele lieve knuffel. Maar eerst biechten bij de pastoor of imam en een donatie aan de bob marley foundation AUB. Jah Bless! HOMOOOSSSSSSSSSSSS.
Voor alle Warm & Friendly's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten