woensdag 18 april 2012

Dagbesteding

Wat een dag vol met afspraken die je niet  moet overslaan.
Agenda nakijken  of je niets vergeten bent. Wat spannend allemaal.
Mijn koffie is koud geworden. Naar de dag centrum gaan  en natuurlijk
 mijn medicatie  niet vergeten. Dat is belangrijk.
Daarover ga ik een andere keer met je praten. Medicatie twee keer per dag
en niet vergeten de uitnodiging moet de deur uit.
Tja, alles gaat goed.

Goedemorgen, goedemorgen hemel, mensen en vogel.
de zon is ook opgestaan, de bomen dansen door de wind,
heen en weer. de dag is zeer gekleurd. Dan ben ik blij.
mooi, daar om te beginnen een fel geluid op de achtergrond.
om een ochtend te beginnen
 dank je wel voor wat we gaan doen Dat is mijn verhaal voor
deze dag omdat ik  zo ga schilderen. ga straks ook mee aan de slag, de zon
schijnt weer, ik wil jullie zeggen tot de volgend keer...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten