dinsdag 3 april 2012

De mens die negeert.

Ik ben blij eigenlijk dat ik mijn woorden en filosofieën kwijt kan aan deze wereld. Ik hoop ook dat mensen hiermee wat gaan doen en niet stilstaan en geen progressie vormen, hiermee bedoel ik dat mensen zich niet tot een besluit vormen waar ze niet mee eens zijn en dat er weer onenigheden komen.

Dit zie ik maar al te vaak gebeuren in de vorm van de Occupy-beweging. No offence hoor, mensen die deze beweging volgen. Maar met een tentje voor beursplein staan dat zal zeer zeker geen indruk achterlaten op de 9-5 werkenden die hun baantje volgen en blindelings als een kudde schapen hersenloos werken, werken, werken.

Kuddedieren

Het begrip kuddedieren kun je zien als mensen die niks doorhebben van de hedendaagse sleur. Alleen maar voor zich uitkijken en doen wat de regering hen voorschotelt. Ik ben totaal geen anarchist daar zie ik ook het nut niet van in. Iemand moet hun wakker maken en laten realiseren dat dit anders kan. Laat mij dat zijn. Ik hoop dat veel mensen dit doorgeven en dit zich uit tot een levenswijze, een wijze dat ze kunnen volgen en er vrede mee hebben om zo door te leven.
Een wijze dat zich niet uit tot beperking, eerder een gevoel van vrijheid. Vrijheid om te denken, vrijheid om te doen, vrijheid om te leven. Geen restrictie tot je eigen leven. Laat dit een duidelijke boodschap zijn en laat dit zich vormen tot een socialer Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten