dinsdag 6 november 2012

33

woud weer effe wat bloggen. Ach ja het leven is goed. Woon nou geloof ik al meer dan twee weken in mijn nieuwe onderkomen. Toch wel een hele verandering. Ben blij dat ik weer een beetje leuk avondbesteding beleef. Lastig is het voor me om met de nieuwe verantwoordelijkheid en weelde om te gaan. Met weelde bedoel ik de goeie oude computer die ik van vader heb gekregen, de eu,tjes die ik van familie voor me verjaardag  heb gekregen waarvan ik o.a. een subwoofer en boxje's heb gekocht. Met weelde bedoel ik ook het eten dat ik mag eten en de wiet en alcohol die ik consumeer.

Met verantwoordelijkheid bedoel ik goed eten niet TE veel blowen niet te veel alcohol. Ik voel me vaak verantwoordelijk voor anderen. Het is al moeilijk om verantwoordelijk voor mezelf te zijn.

Ondanks vorige blog. En veel angsten ook voor medicijnen. Wil ik toch weer beginnen. Omstandigheden onder andere misschien dosering. Hebben het lastig gemaakt. Ik voel me vaak om meerdere redenen niet solidair met bw genoten. Niet te veel zal me niet doodmaken denk ik.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten