zaterdag 17 november 2012

zaterdag

Hee!

Ben vanochtend wezen schoonmaken bij moeder. What een desperate blogs. de afgelopen vandaags en zoiezo. Ik kan er wel weer om lachen ik ben ook maar een pameijer denk ik dan. Een triest excuus maar ja ik moet toch ergens om kunnen lachen. Afijn wezen schoonmaken bij moeder. Moeder had mooie pianostukken uit de kast gehaald van o.a. brahms mozart en bach geloof ik. Het was leuk om naar te luisteren en ik kon tijdens het stofzuigen het pianospel ook best horen. Ik maakte wat sneller schoon dan normaal we gingen niet naar oma. Toen ik klaar was met schoonmaken zijn we naar de supermarkt gegaan. Nu ben ik al weer een tijdje thuis. Weet niet echt wat ik vanavond ga doen behalve eten. Misschien nog een goeie wandeling met of zonder gewichtsvest. Ik heb een gewichtsvest van 10 kilo 2 beengewichten van 1 kilo p.s. en twee polsgewichten van een 1/2 kilo p.s.. Omdat ik al een tijdje stijf en stram ben in me rug en andere ledematen wil ik het een beetje rustig opbouwen. Toch denk ik dat het een goeie oefening is vooral ook met trappen lopen. Ook heb ik een tijd geleden op een youtubefilmpje iemand er de step and slide mee zien oefenen gebruikt bij JKD. Dus dat wil ik ook nog eens goed proberen. Wat betreft die stramme spieren: ik zit al een tijd om fysio te janken. Ik heb nu een legetimatie en ik krijg geloof ik de eerste acht keer vergoed. Dus daar moet ik ook eens werk van maken. Het liefst zou ik me door een sterk (vakkundig) persoon willen laten kneden en kraken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten