donderdag 15 november 2012

Vandaag

Vandaag is weer een mooie doch kouwe dag. Ik heb vandaag een beetje uitgeslapen eerst snoezen tot dat die uitging. Gelukkig stond rond negen uur Lian voor me deur. Opgestaan een klein haaltje van mijn zelfgemaakte bong genomen. Eten en op naar werk iedereen gegroet en naar de sigarenboer gegaan. Me eerste shaggie gerookt. Niet veel later zijn we met een groepie naar de supermarkt gegaan. De vis in de bonus was uitverkocht. Wel heb ik een kammetje bij de etos gekocht. Op de weg terug naar klus en werk waren we nog langs een bizar schip gereden met een Helipad en onderzeeer.
Terug bij K & W een lekker bakkie thee en een shakkie. Wat heb ik toch een geweldig spannend leven. Blij ben dat ik niet op een kantoor zit. Na een dagje flirten met secrataresses heb je dat ook wel weer gehad. En het lijkt me echt niks om de hele dag op een stoel achter een computer te zitten. Iets wat moeder al jaren lang elke dag doet. Thuis met youtube loop ik ook een beetje dat gevaar. Maar ja als ik zin heb kan ik lekker een wandelingetje maken of whatever doen wat ik wil. Vanmiddag mag ik ook nog werken. Enige angst heb ik dat we vandaag de BW tuin winterklaar moeten maken, het is koud! Ach we gaan eerst gezellig eten. Vanavond ga ik weer boksen. Dat vind ik leuk, ik wordt wel lekker afgebeuld nog steeds voel ik me buikspieren van vorige week. Morgenavond wil ik ook proberen savonds wat leuks te doen want in me eentje op een kamertje wordt ik een beetje koekoe van. Zondag heb ik leuke opties of naar een contact Impro of naar de halve finale van express yourself. Moeilijk kiezen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten