donderdag 29 november 2012

kwijt

wil weer es wat kwijt:

Hoop binnenkort weer wat filmpjes te plaatsen. Een ander en wat sneller jkd filmpje. Een wat groter scenario met kisten aan. Ook leuk lijkt het me om een chi kung fimpje te plaatsen.Iedereen die daar zin in heeft kan dat ook makkelijk nadoen. Ik wil ook nog een keer een filmpje plaatsen waar me hoofdt lekker uitfreakt.
Tot mijn spijt moet ik ook kwijt dat mijn "box" pop nog niet af is. Veel woorden weinig daden  Hell.

Ga binnenkort een concept maken om de bw te bevoorraden via de groothandel en niet alleen voornamelijk door ah. Ook wil ik het graag voor elkaar krijgen dat individuen zoals ik daar met regelmaat terecht kunnen.
Ik vind het belangrijk dat bw beter wordt bevoorraad vooral om mensen meer zekerheid te bieden wat eten betreft. Het is belangrijk om te weten waar je aan toe bent vooral met een zo primaire levensbehoefte als eten.

Ik denk dat met een basisbevoorraading vanuit de groothandel geholpen kan woorden aan een gezonde basis. Die versterkt kan woorden naar de demecratische wens van de clienten.
Van de basisvoorraad kan worden "gekocht voor en of na de boodschappen of bij nood. Bijv: Langhoudbare melk als de verse op is (wat nu vaker wel dan niet zo is)
Enige voordelen op een rij:
- De basisvoorraad draagt bij aan een gezonde basis
- Minder sjouwe. Dit is vooral fijn voor de ouderen en zwakkeren.
- Goedkoper
- Noodvoorraad

Voorbeelden van producten in basisvoorraad:
- Fruitsappen
- Lang houdbare melk
- Frisdranken
- Cereals zoals cornflakes en cr m euslie
- Noten Walnoten, Amandelen, Pinda;s etc.
- Gedroogde vruchten zoals Rozijnen
- Pasta en rijst
- Koekjes snoep chips (je ken het zo gek niet verzinnen)

 Wat nog nodig is om dit plan uitvoeren: Een beetje wil enig uitvoerend vermogen en wat opslagruimte!
Wil en uitvoerend vermogen ontbreekt het niet aan. En opslagruimte is met een beetje Intelligentie en wat sjouwwerk ook zo geregeld.

Denk dat er bij het eten in het algemeen bij bw delfshaven ook nog heel wat te verbeteren valt.
Ik denk dat die verbetering vooral tot stand kan komen als alle betrokken binnen de keten van st--nd naar mond wat meer aandacht besteden aan het voedingsproces. Hier licht denk ik ook een grote taak voor begeleiders. Ik vertrouw er op dat zij en Pameijer in het algemeen mee zullen helpen om clienten die bij bw delfshaven terecht komen een gezonde basis voeding te verschaffenen.
Ik vind het vooral belangrijk dat de mensen die in bw delfshaven (komen) wonen weten waar ze wat eten betreft aan toe zijn. En van daaruit op een Toegangkelijke makkelijke manier invloed uit kunnen oefenen op wat zij willen eten. Dit is iets wat ik heb gemist tijdens mijn verblijf in bw delfshaven.

Het lijkt mij ook een goed plan om van de loods naast Muziekruimte, garage en radiostation een soort van clientgestuurd dac te maken. Vele leuke activiteiten kunnen hierbij bedacht worden. Maar het lijkt me vooral belangrijk dat we een gemeenschappelijke ruimte hebben waar we samen kunnen chillen en in overleg met mensen die rookoverlast ondervinden gewoon rustig samen een jointje kunnen roken en eventueel een biertje. Dit wil ik al een tijdje. Nu de loods niet meer als opslagruimte wordt gebruikt en ik heb gehoord dat een "hoogerhand" er flex (er) tegenoverstaat. En er nu er al mooie initiatieven aan het ontplooien
zijn. Lijkt het mij een goed plan om de loods zo snel mogelijk om te toveren in een ruimte waar mensen als
zij zin hebben, op de tijd dat zij zin hebben leuk en fijn kunnen samenkomen.

Was een lange blog voor mijn doen. leuk! Ik had alleen al na 3 minuten tikken een stijve nek!
Wat me gelijk al bij een nog een mischien nog wel nog belangrijker punt brengt.
Fysiotherapie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DDDDDDDDDDDDiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee








Geen opmerkingen:

Een reactie posten