vrijdag 9 november 2012

Wiatch assssss Mothafokaaassssssssssss

Hee Wiatch assssssss mothafokaasssssssssssss,

Het enige wat ik nu wil is vooral even blindtypen. Ieder4een mooet ook weten dat ik die most virtuoos person in town bent. Donders Rebelse achterhoofddoorgedraaide sweet shiny Teddybeer Byatch slow burnig high die. Cuban choking Ik IK Ikk IIIIIIIIIIIIIIkjk en jij wij duuuuuus!!!!!!


En nu effe serieus mijn plannen om de ultieme lieve meester van de mensheid te worden ga ik nog even uitstellen. Ik heb me voorgenomen om dit voor mij makkelijk haalbare doel wat meer rust en tijd te nemen morgen weer een dag. En ach zo is het leven ook goed. Nu wil ik graag een verhaal vertellen dat ik heb meegemaakt toen ik nog in indonesie woonde.

Trots ben ik vandaag ik ben al een week aan de slag als riksjarenner. Op het moment ben ik gezelig een peukie aan het doen. Ik ben vrij moe want ik heb net een moeder met twee kinderen naar een hotel mogen brengen enkele kilometers van onze standplaats gelukkig waren de kinderen jong. Nu ben ik lekker aan het uitblazen met mijn collega's. Tiko is weer een groot verhaal aan het vertellen. Gisteren zou hij ontzettend veel sjans hebben gehad met een prachtige vrouw. We kennen de verhalen.

Nu moet ik naar het station om een vrouw op te halen om naar het Hilton te brengen het is lekker ren weer.  Beloofd een mooie dag te zijn. Bij de ophaal plek staan zoals altijd mensen. Riksja geparkeerd, mevrouw Peters! Hilton! Peters!.........   Wow tussen de mensen staat ?!?! Hoe heb ik er kunnen missen. Ja me ogen kunnen het niet geloven. Er komt 350 kilo puur vrouwelijk schoon op me toe. Slikneiging onderdruk ik. Hallo mevrouw! (geen reactie) hallo mevrouw, mevrouw, MEVROUW!!! Zonder een woord te zeggen gaat ze in mijn riksja zitten. Ik begin bezwaar te maken. Dit gaat niet! Mevrouw!!Mevrouw!!. Ze slaat haar ogen open en het enige wat die prachtige lippen zeggen is Hilton terwijl een licht gemene twinkellach in haar oog schijnt. Dit moment doet mijn hart overslaan. In plaats van deze godin vriendelijk te verzoeken uit mijn riksja te stappen is nu het enige wat ik wil  alles voor dit mens doen! Makkelijker gezegd dan gedaan. Het verbaasde me al dat me riksja niet door ze wielen ging. En nu zal ik dus een mens van 350 kilo met me karretje naar het Hilton "mogen" brengen. Wat nou als ze me als dank een kopje thee aanbiedt. Mijn hart slaat weer een keertje over. Wishfull thinking poor ass straatrat. Ik adem even door.

Vol goeie moed pak ik de stang van mijn riksja vast..........

You

Geen opmerkingen:

Een reactie posten