woensdag 21 november 2012

op de hoogte

Zodra ik wel wensen heb ben ik niet allen , ik heb veel bezonderheid. Van wat is belangrijk van om de hoogte, te blijven zo alles is meer beter dan de rest.Zo goed werk de geschiedens van hoe ik blij te zijn met de  gevoel. De gevoelsen van wat is zegt tegen een person ik vind meestal allees even beter dan de rest ik heb veel leuke dingen gemaakt. Van wat was zodra juist om te weten wat voel we zonder elkaar so niet is het wat moet zeggen juist ben. Ik blij zodra ik even wacht weer we hebben de kans om allees te doen wat heb ik aan all dat aandacht heb je de tijd. Voor me nu of niet wat moet ik gaan zeggen ja dat was waar ik ben zo blij met jouw and allees die je do voor mij. Daat was ik niet met de hele gellukkig kid was ik maar wat kan ik over zeggen ik hope de best for jouw and alles probeer je best te doen  ik hope je kreeg je wens ja ja ja ja dat is all ik will zeggen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten