woensdag 9 januari 2013

blij om jouw weer te zien !!!!!!!!

Zodra ik de tijd meestal geval had is en wordt een gevoels.Van welke en  elke beroep die de  tijd daar over  stond is een  groot deel in welke kant wij gaat om. Ik heb het gevoel dat er weer  wat aan meer mesnsen  voor die hebben elkaar voor wat ze willen .Die hebben een  gevoels aan het letterlijke blij baan van hoe groot is de verleden tijd . Er was voor a persoon die heb heel veel kansen niet daar is geen goed voor wat ze kan zien van elkaar daar zijn wat we willen daar zo beter voor ons maar  van hun duidelijke is een beperking van wat is gezegd van die persoon.De heel gevoelens is onder menselijke verdeling van wat wij kan beperken van elkaar zo een goed gevoel heb wij voor elkaar die wij kan niet goed verdelen in onze hoofd meestal zien we de wereld in een gestoorde.Delen stip van de paranomaal die gekke heksen zijn op aan wat we willen and zo meer willen ze kreegen maar zie weet nog niet dat ze zijn honden.Die zijn verbaas o hoe groot ben ik blah blah ik llach voor allees ze doen als de boer is .Goed ik heb de dag dat ik heb gedacht dat daar was meer in mensen maar dat was verschijnlijk niet de verbaas. Persoon all te gek alles and ben een  wat is een hoer een persoon die is niet kwetsbaar zonder hun zelf verdelen alleen de tijd voor hun zelf en wat ze kan maken van een situatie ik heb

Geen opmerkingen:

Een reactie posten