maandag 21 januari 2013

Hee,,,,,


Woud effe kwijt dat ik al een tijdje van mijn huis dagbesteding (K en W) en werk als scrapper ben beroofd. Eigenlijk vooral omdat ik nogal hard heb gepraat met een aantal mensen.
Ook heeft een of andere mafketel die al voordat ik mijn woonplek verliet mijn sleutel had bemachtigd mij beroofd van mijn schoongewerkte koper me messing nikkel en wat al niet meer. Een nogal berekende en vooral lafhartige streek. Geef me 6 van zulke mensen dan krijg ik misschien de neiging te gaan lachen!

Het is misschien wel erger dat ik door een paar Pipo's ben beroofd van huis en dagbesteding. En vooral contact met mijn vrienden.

Hoe zou jij je voelen als je in een klein huis leeft Gestalkt word door boze buren (in de vorm van begeleiding) buren die jouw vertellen wat je wel en niet moet doen. En als je daar dan enigszins luid verbaal op reageert. Je huis uit wordt gegooit en van je werk wordt beroofd.

Ik vond dat uiteraard niet leuk! Omdat ik niet in de kouw wou slapen. Heb ik mij op laten sluiten in een psychyatrische gevangenis. Ik mocht hier niet buiten dus heb ik heel veel "rondjes" gelopen op de vierkante gang. Ik heb ook veel leuke mensen ontmoet. Waarmee ik ook chi kung heb beoefent.
En leuke gesprekken mee heb gehad. Sommige konden mijn bloed ook merkbaar drinken en ik ben ook blij dat niemand het nodig vond om een spuit in mijn reet te doen oid. Het is naar om te zien dat mensen die daar opgesloten zitten middelen toegediend krijgen terwijl ze dat niet willen. Met als aanleiding bijvoorbeeld dat de bil wat groter is.     SSSiiiiiiiCCCCCCkkkkkkk

Na geloof ik 4 nachten in die kliniek. Ben ik bij mijn oom terecht gekomen met een hele leuke kat die ik pietoe noem hij heet eigenlijk chico. Nu zit ik al weer effe bij moeder en vandaag gaat ik weer naar oom.



Hop:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten