woensdag 23 januari 2013

laken op de maan & zon

Meer weten is allees juist goed daar hebben wij als verzocht van the hoeveel heid van de leven daar is de groot opening van de kansen die we hebben. Ik will graag goed gedracht hebben van die is nog niet over gaan praten van de zegde die is in the lente .Die is waar voor jouw de sheepen zaten op het water daar is the schaap van de thor die is goed bestemd als god. Van de planeet meer licht komt van de zon als de water god veil op aarde de sneeuw weer plaag ons altijd die is nog niet bedoeling van die persoon die willen onder zoeken als wat de aarde willen verkaaleren. Callisto zing naar de god van de zon alles er is bestemd voor the leren van wat een plant and hoe is her geboren. Shiva zegt tegen de lachende vogel van de donker straling licht de zit in de water. De regen is voorbij van de groot snoep van de zand daar is de god van allees and niks die zocthen mensen voor zij gedracht daar zegt kali nee ik ben wat ik willen blijfen zien ik zogt niet wat er is in the pluto heb gevallen van de chemise voelbaar kikker.De droom devi praten tegen poppen elk dag voor de vuur die was onploft nee zegen de licht toren.de licht toren heeft als goed van die blauwe water to laten zien hoe er is een bijvoeglijk plant. Ik heb seth laten trouwen met thor wat is de grezen van de pop die was mooier dan de koniningin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten